donderdag 24 juni 2010

Selectie foto's donderdag 24 juni



4 opmerkingen:

  1. Hoi Laura,

    Zo te zien aan de fotos was dit toch wel een topdag!!!
    En het feest ook
    Nu allemaal met tegenzin terug naar huis????
    Tot straks
    Grtjes van mama,papa en Cas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Jens en Jarno

    Die mini-adventure zag er kei cool uit.
    En kayakken dat wil ik ook wel eens doen hoor amaai heel leuk .
    En dan krijgen jullie er nog een feest boven op .
    Ik hoop dat jullie nog naar huis willen komen .
    Ik zal wel zien of jullie op de bus zitten straks tot straks .
    groetjes papa en mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Amelleke!!!

    Leek weer een s u p e r dagje!!!

    Heb jij ook aan die "death ride" gehangen???

    Ik bereid me voor op jouw spannende verhalen, ben blij dat je naar huis komt vandaag!!!

    Tot strax!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Klik hier voor meer gratis plaatjes